Naruto: Path of the Ninja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

A Naruto RPG where you can RP as a canon character or make a custom one! Battle one another, find love, make your own organization, fight your way to the top! Anything is possible!

HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Type of guy-For ladies and >.> people like me-

Go down 
+2
Sasuke Uchiha
Belphegor
6 posters
Go to page : Previous  1, 2

Who would you choose?
Bad Boy Type
Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 Vote_lcap21%Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 Vote_rcap
 21% [ 5 ]
Romantic Guy Type
Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 Vote_lcap8%Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 Vote_rcap
 8% [ 2 ]
Good guy type
Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 Vote_lcap13%Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 Vote_rcap
 13% [ 3 ]
Well Educated yet Smooth Type
Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 Vote_lcap8%Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 Vote_rcap
 8% [ 2 ]
Very Well educated Type
 8% [ 2 ]
Jock Type
Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 Vote_lcap4%Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 Vote_rcap
 4% [ 1 ]
Smooth Type
 8% [ 2 ]
Goth Type
Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 Vote_lcap13%Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 Vote_rcap
 13% [ 3 ]
Emo Type
Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 Vote_lcap17%Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 Vote_rcap
 17% [ 4 ]
Total Votes : 24

AuthorMessage
Sasuke Uchiha
Admin
Sasuke Uchiha

Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Type of guy-For ladies and >.> people like me-   Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 EmptySat Jul 25, 2009 9:17 am

Yeah!! I hate guys to try to change girls!!
Back to top Go down
http://narutow.heavenforum.com
Kurokon

Kurokon

PostSubject: Re: Type of guy-For ladies and >.> people like me-   Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 EmptySat Jul 25, 2009 11:31 am

i hate girls tha twant a guy to change
Back to top Go down
Belphegor

Belphegor

PostSubject: Re: Type of guy-For ladies and >.> people like me-   Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 EmptySat Jul 25, 2009 8:55 pm

im just hated >.>
Back to top Go down
Aiki Kazuma

Aiki Kazuma

PostSubject: Re: Type of guy-For ladies and >.> people like me-   Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 EmptySun Jul 26, 2009 9:34 am

why?
Back to top Go down
Belphegor

Belphegor

PostSubject: Re: Type of guy-For ladies and >.> people like me-   Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 EmptySun Jul 26, 2009 12:56 pm

idk O.o i just wanna be apart of this convo xD
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Type of guy-For ladies and >.> people like me-   Type of guy-For ladies and >.> people like me- - Page 2 Empty

Back to top Go down

Type of guy-For ladies and >.> people like me-
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» What type of girl?